logo gif 10lat

Open menu

 reklama

Ancora 1000x175 baner VIP

KWW KPGK 2024Materiał sfinansowany ze środków KWW Klub Przyjaciół Gminy Kołbaskowo

reklama

Baner Powiat Police 2020 500x250

WolneSlowa GIF

Uroki osiedlowych sklepów

sklepy200x150

Niedługo minie 6 lat od kiedy na naszym osiedlu pojawiła się "Biedronka". Z początkiem działalności sądzono, że przyczyni się do bankructwa większości sklepów osiedlowych - jednak w bilansie kilkuletnim tylko jeden sklep spożywczy musiał zamknąć swe podwoje (Wiki) - a przybyły za to dwa (Żabka i Cukiernia "Szymczak").

 

Okazuje się, że lubimy robić zakupy w małych osiedlowych sklepach i jesteśmy do tego przyzwyczajeni. Są one blisko naszego miejsca zamieszkania, mają trafnie dobrany asortyment, dobrą jakość świeżych produktów, uprzejmy personel, który orientuje się w potrzebach klientów i dba o nie. Klient nie musi specjalnie do niego jechać, stać w korkach, szukać miejsca do zaparkowania, czekać w kolejce itp.  Wypada także wspomnieć o wadach - na tle hipermarketów sklepy osiedlowe przegrywają z ceną towaru, mniejszą ilością asortymentu i krótszymi godzinami pracy (choć nie zawsze).

 

Sklep "Jaś" w Przecławiu prowadzę od 2003 roku - mówi p. Agnieszka - Ja i moje pracownice znamy niemalże wszystkich naszych klientów. Osobiście dbam o zaopatrzenie sklepu - pieczywo z którego słyniemy - mamy z pod Gryfina, staram się aby nabiał, warzywa i owoce były zawsze świeże. U nas żaden klient nie jest anonimowy jak w hipermarkecie, może liczyć na rozmowę, poradę czy uwagę sprzedawcy, to także miejsce gdzie może uzyskać informacje o lokalnych wydarzeniach.

Od 14 lat istnieją na naszym rynku delikatesy "Anna".  Właściciel P. Andrzej - przebudował niedawno swój sklep na samoobsługowy. Chcemy aby klient nie musiał kupować zza lady - tylko samemu wybrać produkty i się obsłużyć. Powiększyliśmy także powierzchnię handlową o zaplecze warzywno-owocowe - dzięki temu oferujemy znacznie większy asortyment warzyw i owoców.

Akcję wsparcia małych sklepów o zasięgu lokalnym oraz rozwoju tradycyjnego handlu rozpoczęła firma Makro. Społeczny program pod nazwą "Tu mieszkam - tu kupuję" ma na celu promocję i wsparcie niezależnych, osiedlowych sklepików. Pokazanie, że stanowią one serce każdej lokalnej społeczności, a zakupy w nich mają wiele zalet. Jest to także odpowiedź na ekspansię tanich dyskontów tj, Netto, Biedronka, Lidl. W odróżnieniu od nich - sklepy osiedlowe oferują markowe towary, które sa zawsze wyższej jakości od ich "naśladowców" - szczegóły akcji na stronie  www.tumieszkamtukupuje.pl .

Rozpoczynamy jesienną ankietę na temat ulubionego sklepu spożywczego - mamy ich w Przecławiu i Warzymicach dokładnie 10. Na stronie startowej pojawiła się ankieta - zapraszamy do głosowania. Nie pytamy gdzie najczęściej robisz zakupy - bo pewnie wygrałaby Biedronka. Pytamy bardziej o "ulubiony" sklep - szukamy takiego w którym miło się kupuje. Dla zwycięskiego sklepu planujemy niespodziankę na koniec akcji.

W komentarzach pod artykułem - można napisać swoją opinię o wybranym sklepie - liczymy na obiektywizm !


 

Pin It

Informacja dotycząca wymogów rozporządzenia o ochronie danych „RODO”

Informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Klikając przycisk ZROZUMIAŁEM wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zapisanych w plikach cookies wykorzystywanych w celach statystycznych i umożliwiających prawidłowe korzystanie z portalu. Czytaj więcej…

Zrozumiałem